2015. szeptember 23., szerda

Díj #1

Sziasztok!
Megkaptam az első díjam, aminek rettenetesen örülök. Köszönöm szépen Caroline-nak! :*

Szabályok: 
Írd le, hogy kitől kaptad.
Írj magadról 10 dolgot. 
Válaszolj 10 kérdésre. 
Tegyél fel 10 kérdést. 
Küldd el 5 vagy 10 embernek. 


10 dolog magamról: 
1. Imádom Stephen Kinget!
2. Nagyon sokáig gondolkodtam azon, hogy megírjam-e ezt a történetet. Eleinte csak azért akartam blogot nyitni, hogy ne unatkozzak nyáron, de aztán végül megjött hozzá a kedvem.
3. Nagyon szeretek Tumblr-özni. Imádom az ottani képeket és idézeteket.
4. Ez az első blogom, eddig nem mertem publikálni a történeteimet, de újabb és újabb történeteket tervezek majd írni bloggeren.
5. Nem nagyon szoktam fantasyt vagy horrort írni. Inkább dráma műfajban alkotok és nagyon fontosnak tartom a szerelmi szálat.
6. Rettenetesen szeretek olvasni. Legszívesebben egész nap olvasnék, gyakran még órákon is csak a könyveket bújok, persze titokban, a pad alatt. 
7. Már egy éve együtt vagyok a barátommal és nagyon szeretem. Néha elszokta olvasni az irományaimat és mindig bátorít. ♥
8. Egyszerűen nem tudom megérteni, hogy 12-15 éves bloggerinák miért írnak +18-as sztorikat. Brrr, irtózom tőlük. 
9. Az egyetlen erotikus regény, amit el tudok olvasni, azok a Julia Quinn regények. Azok nem a mocskos és erőszakos szexről szólnak, hanem az első együttlétről, ami szerelemből történik.
10. Nagyon szeretnék egy laptopot. Sokkal kényelmesebb és valahogy jobban is tudok írni, ha laptoppal az ölemben állok neki.

Válaszolj 10 kérdésre:
1. Kedvenc fiú/lány név? Milán és Annabella
2. Mit szeretsz jobban egy történetben? A több párbeszédet vagy a hosszabb leírásokat?Szerintem mindkettő nagyon fontos, bár ha több a párbeszéd, akkor könnyebb az olvasmány.
3. Kedvenc szám? 13
4. Édes vagy savanyú? Édes
5. Kedvenc szuperhős? A barátom ♥
6. MI leszel, ha nagy leszel? Fogalmam sincs :( 
7. Mi a véleményed a blogomról? Nem olvastam még sajnos.
8. Továbbra is fogod olvasni? -
9. Kedvenc karakter? A te blogodból vagy amúgy?:o
10. Kedvenc könyv? Julia Quinn: Csudajó 

Tegyél fel 10 kérdést: 

1. Mikor került fel a blogodra az első bejegyzés?
2. Mi a kedvenc könyved és miért?
3. Ismered Stephen Kinget? Ha igen, olvastál már tőle?
4. Filmek vagy inkább könyvek?
5. Fanfiction vagy egyéni történet?
6. Horror vagy vígjáték?
7. Voltál már szerelmes?
8. Autó vagy motor?
9. Tengerpart vagy nagyváros? Miért?
10. Mi a kedvenc édességed?

Küldd el 5 vagy 10 embernek: 

Dorottya - Carpe Diem 

Bocsánat, most csak 3 blognak küldeném tovább! :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése